saora.ro - Magazin online haine - articole de vestimentaţie produse exclusiv în România

Livrare & Returnare



Condiţii de livrare

Saora.ro vă asigură că face toate eforturile pentru ca produsele comandate să ajungă la Dvs. cât mai repede posibil.

Astfel, orice produs are termen de livrare 2-3 zile (în cazul în care optaţi pentru livrarea prin intermediul unui curier rapid) sau 5-10 zile (dacă optaţi pentru livrarea prin intermediul Poştei Române). Livrarea poate dura mai mult în cazul comenzilor înregistrate după ora 18 sau în weekend. Vă mulţumim pentru înţelegere!

Costurile livrării sunt:

22 Ron cu TVA inclus, în cazul în care aţi optat pentru livrare prin intermediul unui curier rapid
9 Ron cu TVA inclus, în cazul în care aţi optat pentru livrare prin intermediul Poştei Române



Condiţii de returnare

Ne dorim să fiţi pe deplin mulţumit atunci când cumpăraţi de pe site-ul nostru. De aceea, dacă nu sunteţi incântat de cumpărăturile făcute, le puteţi returna iar noi vă vom înapoia contravaloarea lor.

Conform legii, “Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului".

Clienţii saora.ro pot returna produsele cumpărate, în ambalajul original, cu toate accesoriile şi etichetele şi fără nici o urmă de folosire, deteriorare sau uzură, în termen de 10 zile lucrătoare de la primire, fără penalităţi şi fără invocarea vreunui motiv. Clientul va suporta cheltuielile de expediţie a produselor pe care le returnează, folosind acelaşi serviciu de transport cu care s-a făcut expedierea directă.

Adresa la care pot fi returnate produsele este:
SC PRO COMPUTER SRL
Str. Arcu CL2 nr. 25
Iaşi 700135

Notificarea returnării produselor trebuie făcută la adresa de e-mail info@saora.ro înainte de expedierea produselor pe care doriţi să le returnaţi.

saora.ro va înapoia contravaloarea comenzii în cel mult 30 de zile de la data denunţării în scris a contractului; suma înapoiată nu va cuprinde cheltuielile de transport.

Acceptăm schimbarea produsului cumpărat cu un produs diferit sau cu acelaşi produs de altă mărime cu respectarea aceloraşi condiţii de integritate a produselor returnate, singurele cheltuieli suportate de către client fiind cele de transport.